Responsabilități:
- Vei primi, distribui și expedia corespondența către clienții și departamentele din interiorul companiei, conform procedurilor;
- Vei răspunde la telefon și vei oferi informații, în funcție de situații;
- Vei primi reclamațiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților și chiriașilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în vederea soluționării;
- Vei coordona lucrările speciale de întreținere, anunțând chiriașii despre data la care acestea sunt programate;
Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
- Operare MS Office (Word, Excel);
- Prezență fizică placută și discurs professional;
- Capacitate de organizare și prioritizare;
- Inițiativă și atitudine pozitivă;
- Flexibilitate, discreție și loialitate.
Beneficii:
- Un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță;
- Salariu fix + bonusuri și prime;
- Tichete de masă (30lei/zi), asigurare de sănătate, card de parcare și card partener de reduceri.