Descriere job
Titularul postului asigură implementarea strategiilor de relaţii publice ale complexului Iulius Mall Cluj, cu clienţii interni şi externi, menite să asigure promovarea imaginii companiei.
Responsabilități:
- Răspunde solicitărilor/ întrebărilor venite din partea clienților Iulius Mall;
- Răspunde la telefon și oferă informații, în funcție de situații;
- Primește, distribuie și expediază corespondența departamentelor din interiorul companiei conform procedurilor;
- Primește reclamațiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților și chiriașilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în soluționarea acestora;
Cerințe
- Studii superioare (finalizate sau în curs de finalizare);
- Limba engleză nivel mediu;
- Cunoștinte operare PC, pachetul MS Office (Word, Excel)
- Capacitate de organizare și prioritizare, inițiativă și atitudine pozitivă
Beneficii
- Spor de weekend;
- Tichete de masă în valoare de 30 ron/zi;
- Abonament servicii medicale;
- Condiții de muncă într-o echipă cu multă experiență.