Responsabilități:
- Vei prelua, distribui și expedia corespondența către clienți și departamentele interne ale companiei, conform procedurilor stabilite;
- Vei răspunde la telefon/e-mail și vei oferi informații în funcție de situații;
- Vei primi reclamanțiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților și chiriașilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în vederea soluționării.
- Vei ține legatura cu departamentele abilitate din interiorul companiei si chiriasi/clienți în cazul schimbarii programului de activitate sau lucrari desfasurate, conform procedurilor stabilite.
Cerințe
- Studii superioare;
- Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondeță de afaceri);
- Operare MS Office (Word, Excel);
- Prezență fizică plăcută și discurs profesional;
- Capacitate de organizare și prioritizare;
- Inițiativă și atitudine pozitivă;
- Flexibilitate, discreție și loialitate.
Beneficii:
- Program de lucru în schimburi;
- Salariu fix + bonusuri și prime;
- Tichete de masa (30 lei/zi);
- Abonament servicii medicale private;
- Abonament Bookster.