Responsabilități:
- Oferă suport echipei juridice prin pregătirea documentației și revizuirea preliminară a contractelor și actelor adiționale.
- Analizează și verifică documentele legale de bază pentru conformitatea cu procedurile interne și legislația în vigoare.
- Asistă la redactarea și actualizarea contractelor sub supravegherea unui specialist senior.
- Organizează și arhivează documentele juridice, asigurând actualizarea dosarelor în mod corespunzător.
- Efectuează cercetări pe subiecte juridice relevante și pregătește rapoarte și rezumate privind modificările legislative.
- Colaborează cu alte departamente pentru a asigura conformitatea legală a diferitelor documente și procese.
Cerințe:
- Bun cunoscător al pachetului MS Office (în special MS Excel și MS Word).
- Studii superioare în domeniul juridic absolvite.
- Spirit de echipă, atenție la detalii, organizare și capacitate de prioritizare, flexibilitate și dorință de a învăța.
- Experiența în gestionarea documentației juridice sau cunoștințe de bază privind contractele comerciale constituie un avantaj.
Beneficii:
- Tichete de masă (30 lei/zi);
- Training-uri soft skills & hard skills;
- Abonament medical privat;
- Acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
- Prime de Paște și Crăciun.