Cerințe:
✔ Studii superioare;
✔ Cunoașterea limbii engleze la nivel profesional (cunoașterea unei alte limbi străine constitue un avantaj);
✔ Utilizarea la nivel avansat a pachetului MS Office (Excel, Power Point);
✔ Experiență anterioară într-o poziție administrativă superioară;
✔ Abilități excelente de comunicare intrapersonală, orală și scrisă;
✔ Capacitatea de a prioritiza în mod eficient fluxul de lucru;
✔ Abilitatea de a exercita o bună judecată și de a arăta inițiativă;
✔ Abilitatea de a lucra independent, de a folosi inițiativa și de a lua rapid decizii în mod confidențial;
✔ Standarde înalte de etică și confidențialitate pentru gestionarea informațiilor;
✔ Constituie un avantaj experiența în vânzări și/sau experiența de lucru în străinătate/sectorul non-guvernamental.
Responsabilități:
✔ Acționează ca o legătură între Managerul General și toate departamentele, precum și partenerii externi și clienții în toate problemele legate de operațiuni executive ale organizației;
✔ Pregătește, editează și menține în mod fiabil corespondența, comunicările, prezentările și alte documente pentru echipa executivă;
✔ Planifică, organizează și coordonează întâlniri și evenimente speciale pentru Managerul General și alți membri ai echipei;
✔ Furnizează informații pentru rapoarte și înregistrări prin cercetare, preluare de date, organizare și prezentare a informațiilor în formate utilizabile, ușor de înțeles, Excel și Power Point;
✔ Colectează informații, pregătește și furnizează rapoarte analitice, informaționale și de referință;
✔ Monitorizează și coordonează diverse sarcini de management al biroului, confidențiale, așa cum sunt atribuite de echipa executivă;
✔ Însoțirea personală a managerului la întâlniri, recepții și deplasări;
✔ Întocmirea de scrisori și comunicare oficială în numele managementului companiei.
Beneficii:
✔ Salariu fix + bonusuri și prime;
✔ Tichete de masă (30lei/zi), abonament medical privat, card parcare și reduceri la parteneri.