Responsabilități:
- Elaborează, dezvoltă, actualizează și implementează politici, proceduri și manuale pentru angajați respectând legislația în vigoare;
- Colaborează cu managerii și șefii de departamente pentru elaborare/actualizarea fișelor de post;
- Conduce procesul de inducție pentru angajații din zona administrativă cât și cea din cea de execuție;
- Oferă suport în organizarea Turului de bun venit și transmiterea materialelor necesare pentru noii angajați în cadrul companiei;
- Dezvoltă, implementează și administrează sistemul de compensații și beneficii;
- Oferă propuneri de îmbunătățire a pachetului de beneficii acordat angajaților, pe baza analizelor realizate și a feedback-ului primit de la angajați;
- Oferă suport și consultanță atât echipei de HR, cât și celorlați colegi din companie din punct de vedere legislativ, precum modele de bune practici în domeniu.
Cerințe:
- Bun cunoscător al pachetului MS Office (în special MS Excel);
- Cunoștințe solide privind legislația muncii și tendințele din piață;
- Cunoștințe solide privind sistemul de compensații și beneficii;
- Studii superioare absolvite în domeniul HR ;
- Spirit de echipă, dinamism, loialitate, flexibilitate, responsabilitate şi eficienţă personală, capacitate de analiză şi sinteză, capacitate de organizare şi prioritizare, capacitate de a selecta rapid şi eficient informaţiile;
- Experiență în domeniul resurselor umane de minim 5 ani;
- Constituie avantaj cunoaşterea sistemului SAP.
Beneficii:
- Tichete de masă (30 lei/zi);
- Training-uri soft skills & hard skills;
- Abonament medical privat;
- Acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
- Prime de Paște și Crăciun.