Responsabilități:
- Întocmirea și derularea operațiunilor de administrare de personal și salarizare (CIM, acte adiționale, suspendări, încetări);
- Transmiterea documentelor în Revisal;
- Întocmirea diverselor adeverințe specifice departamentului Resurse Umane;
- Centralizarea și operarea în programul de salarizare a tuturor documentelor necesare pentru calculul salariilor (concedii de odihnă, concedii medicale, acte adiționale cu modificări, decizii de încetare, etc.);
- Efectuarea calculului drepturilor salariale conform pontajului, clauzelor negociate, procedurilor interne și legislației în vigoare;
- Pregătirea și întocmirea documentelor aferente cercetărilor disciplinare;
- Gestionarea procesului de inducție a noilor angajați;
- Actualizarea bazei de date electronice a dosarelor de personal;
- Arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat, conturile cu salariile și alte documente care se creează în cadrul biroului;
- Întocmirea de rapoarte lunare și situații pentru management.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate;
- Cunoștințe aprofundate de legislația muncii;
- Curs Inspector Resurse Umane obținut la o instituție acreditată;
- Experiență minim 3 ani în domeniul de Resurse Umane;
- Bune abilități de comunicare, prezentare, negociere și convingere;
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu;
- Noţiuni de operare a pachetului MS Office (noțiuni de operare în SAP constituie un avantaj);
- Capacitate de organizare și prioritizare;
- Flexibilitate, discreție și loialitate.
Beneficii:
- Condiţii de muncă deosebite, într-un mediu dinamic şi stimulativ;
- Salariu fix + bonusuri și prime;
- Tichete de masă (30 lei/zi);
- Abonament servicii medicale private;
- Abonament Bookster.