Responsabilități:
- Introduce, verifică și/sau validează datele introduse în aplicația informatică, conform procedurilor interne;
- Întocmește, înregistrează și verifică facturile emise către clienți;
- Centralizează datele necesare facturării chiriei, utilităţilor și taxelor de marketing;
- Emite facturi conform procedurilor, contractelor de închiriere şi ţine evidenţa acestora;
- Calculează și facturează penalități de întârziere la plată către parteneri;
- Înregistrează cifre de afaceri și le importă în softul specific;
- Operează și descarcă zilnic extrase de cont;
- Verifică permanent soldurile, face reglaje, oferă informații clienților.
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic/financiar;
- Minim 3 ani experiență;
- Cunoștințe foarte bune de contabilitate;
- Cunoștințe de Excel – nivel mediu;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Raţionament matematic şi numeric;
- Abilități de comunicare, relaționare, organizare și prioritizare.
Beneficii:
- Condiţii de muncă deosebite, într-un mediu dinamic şi stimulativ;
- Salariu fix + bonusuri și prime;
- Tichete de masă (30 lei/zi);
- Abonament servicii medicale private;
- Abonament Bookster.
Te așteptăm în echipa Grupului IULIUS!